Friday 4 July 2014

4th July 2014. Part 1.

Assalamualaikum wbt.

Tak sangka hari ni aku berjaya menulis entri setelah sekian lama niat tu tertangguh. Sebenarnya aku ni banyak benda nak cerita tau. Pasal trip pergi Acheh, cerita aku survive kat Pangkor, perasaan yang tak menentu, pasal sekolah, pasal spm, pasal pelajar target, pasal stress tu stress ni, pasal rindu mak abah, pasal kawan, erm memacam lah nak cerita. Tapi tulah bila on laptop je mesti main game. Mesti tengok korea. Last-last, shut down je. *facepalm* apa pun tak boley~



Tapi hari ni, aku ada benda untuk diceritakan. Cerita yang bakal mengubah hidup aku. Cerita yang aku tak jangka semua ni berlaku. Cerita yang selama ni dalam mimpi aku je

Jeng jeng jeng! Saspen tak? Ahahaha 

Aku bukanlah nak cerita pasal aku nak kahwin ke apa atau aku dah jumpa teman hidup baru atau aku tak nak ambik spm. Tidak sama sekali! :p aku nak cerita kat sini memandangkan aku takda kawan yang aku boleh percaya nak cerita T_T tsk tsk.... Sedihnyaaaaa~ 



Poyo betul en. Maaf ya kawan-kawan ku. Bukannya bermaksud untuk melukakan tp aku tahu bila aku cerita nnt mesti ada hal berbangkit dekat kengkawang yang lain. Aku taknak. Aku takut. Aku takut sangat. Sebab aku ada banyak pengalaman dalam hal sebegini. *main jari*

Intro aku je dah panjang berjela nak mati kan? Rasa macam taknak pulak cerita hehehehehehehehehehehe mohon jangan tampar aku di atas perangai aku sebegini haha. Aku cuma jadi gedik mengada-ngada annoying cemni kalau aku tengah rasa macam ada butterfly in my stomach 


Memandangkan hari ni puasa ke enam, maka aku sebenarnya tengah tunggu azan puasa. So lepas terawih insya Allah aku bercerita di lain entri. Kalau tak, tunggu jelah aku update k. 
(bajet macam ada orang nak baca je blog aku ni -.-)
(followers blog pun sikit)

Dah, selamat berbuka. Jangan marah-marah. Kbye.



No comments:

Post a Comment