Saturday 2 November 2013

Time flies~

Whaddup.

Today is 2nd November 2013. Time flies really fast till I haven't realize that it just takes less than two months to go to 2014. And takes another 2 days before my birthday, 4th November 2013! Woah! I'm turning 16! I can't believe that I'm really going to another phase of life already. I'm going to be an adult, a lady uhmm I mean a true lady ahaks. I can't act like a teenagers anymore. I need to made my own decisions. I can't depend on my parents anymore. I need to think about my future and I really need to be more responsible towards everyone that put their trust on me. And yeah, people said that I'll get hurt as I busy taking care of everyone's heart but if you really love someone, you shouldn't even feel like that. Bcs you never know that there might some people out there that actually cares for you but you never realize. Just think about this whenever you feel like that. The word 'bahagiamu deritaku' is really suitable in this situation ahaks. Eh kemon la, that's life kan. Biasalah en. Stay strong!

gambar sekadar hiasan


Bulan lepas schedule aku padat gila. Exam lah, seminar nr, majlis pelancaran kels, nak uruskan borang pindah sekolah, nak packing barang, to-do-list yang panjang gila, kemas rumah, marah afiq yang pemalas & macam-macam lagi lah. Tapi alhamdulillah aku tetap rasa bahagia walaupun ada masalah sikit. Biasalah en. Aku ni baru nak masuk 16 dah cemni en, apatah lagi kalau aku 26 nanti. Tapi everything happens for a reason kan. Benda ni mengajar aku untuk lebih bertanggungjawab. Mana lah tahu 26 nanti dah kahwin ke ada anak en lagi banyak tanggungjawab. Kengkadang benda-2 ceni ah yang menjadikan aku tabah dan kuat sekuat biskut biskuat tiger lulz.

gambar sekadar hiasan


Aku rasa hari-hari aku busy walaupun dalam sehari aku baring ja tak buat apapa pun -.- Ah orang terlebihz rajinz memang cemtu punz. Nanti insya Allah aku update lah cerita lain pula pasal agenda aku yang busy tu.

Jadi sekarang ni aku ada kat Parit Buntar sebab cuti Deepavali. Semalam dengan semalam punya semalam aku ada kat Manjung sebab uruskan pasal pindah sekolah. Kena pergi jumpa PPD lah apa lah. Busy en? Tapi busy-2 pun sempat lagi pi tengok wayang cerita Thor. Ha ha ha. Nampak permainan dia? Kena pandai enjoy hidup lah kan. Kalau ikut perancangan aku, lepas 5 November ni, balik Gombak balik sebab nak packing barang semua pastu 11 November ni hantar Iwan pergi airport sebab dia nak balik Mesir balik pastu hari yang selepas tu aku kena datang Manjung balik sebab nak daftar sekolah pulak. Macam tak percaya ja aku sekolah kat Manjung tahun depan ._. Nampak macam busy kan bila aku bagitahu ceni? Uhmm nak kena train diri sendiri jadi lebih bertanggungjawab daripada yang sebelumnya ^^

gambar sekadar hiasan


Nanti aku sambung lagi eh. Nak pi naik beskal sat. Nak pi beli laksaa~

Take care <3 
Love ya <3 <3

No comments:

Post a Comment