Saturday 3 August 2013

Err?

Entri yang lepas aku cerita pasal memori ramadhan aku tahun lepas. Dan tak sangka ada juga yang berdengki dan menabur kata-kata menyakitkan hati pasal skrip kehidupan aku sendiri. Orang tu serang dekat ask.fm so dia boleh tanya secara anonymously kononnya.

Kata-kata orang itu seolah-olah memerli aku. Katanya aku terlalu manja dan agak menunjuk-nunjuk tentang kebaikan yang aku lakukan. Sungguh bukan itu niatku yang sebenar. Sejujur-jujurnya aku tak pernah stay asrama dan agak jarang tinggal berjauhan dengan mak abah melainkan waktu cuti sekolah ataupun ada outstation ataupun aku busy gila sampai tak dapat nak jumpa mak bapak aku sendiri.

Aku tak pernah duduk asrama sebabtu lah aku tak pernah rasa suasana berpuasa tanpa mak abah tercinta :p

Jadi aku rasa dah jelaskan semuanya?



I have so many haters this year -.-

Nota selit: Semoga anda berbahagia bersama mak bapak anda yang tercinta ya! Hargai mereka sementara mereka masih ada ;)

No comments:

Post a Comment