Monday 17 November 2014

28092014 - Futsal

Assalamualaikum!

Apa khabar? Sihat? Hidup macam mana? Okay? Ke tak okay?

Haa okay ke tak tu mesti la ada en. Dah nama pun hidup. Haha belakangan ini, hidup aku macam biasa lah. Banyak je masalah datang dan pergi. Umpama ombak. Datang dan pergi. Tapi tetap menyejukkan kita. Lulz.

Dan aku percaya di setiap kesulitan itu pasti ada kemudahan. - Al Insyirah

Walau cemana teruk sekalipun, mesti ada yang baik jadi. I know, sometimes life is hard. But the hardship la yang makes us lebih tabah, maju dan matang dalam kehidupan! Haha english aku teruk je -.-

Hari tu ada tournament futsal yang aku join dengan member sekolah aku under majlis belia. Ye, aku mmg dah tahu yg aku ni reserved je. Cuak gak nak main. Kekalahan futsal time umur 12 tahun dulu menghantui aku. Semua salahkan aku bila bola terlepas masuk. Ah aku tahu aku tak dapat jadi keeper yang baik. Sebab tu, aku dah tak minat masuk tournament memane. Haa pengecut kan aku. Haa tulah yang tak minat main sukan ni. Semuanya suka menyalahkan hahahaha k dah la stop. Pape pun, aku tak ambil hati. Cuma kalau teringat tu memang saje je la. Aku tak serius pun. :p








Gambar mmg tak byk sbb aku kurang gemar tangkap gambar hahaha sila la percaya

Ada gak budak manjung dengan smab main sekali. Hebat kot deme. Terpegun aku menontonnya. Haha. Pape pun best la sebab dapat kenal kawan baru. Selama ni 1 sekolah pun tak pernah bertegur xD

Menang kalah adat permainan :) tapi yang penting bila kita dapat hargai setiap detik bersamaaaa.

Sekian drp aku yang pernah bercita-cita nak jadi pemain bola,
LILI, 9.

No comments:

Post a Comment