Wednesday 17 April 2013

It Just A Dream

Assalamualaikum :)

Another tiring day had just passed.

Yesterday (tuesday), after return back home from school (7.30), i felt so damn tired. So...

[Payah benor menaip dalam bahasa omputih ni -,-]

Semalam lepas balik sekolah, aku terus tidoq. Kepenatan dalam seharian aku berada di sekolah memaksa aku berbuat sedemikian. Aku akui ini bukanlah kali pertama tapi ini juga merupakan banyak kali seperti yang sebelumnya. Namun bukan itu yang aku cuba nak highlight kan disini. Tapi tentang mimpi yang aku dapat lepas tidur waktu senja~

Bunyi macam menakutkan, bukan?

Mimpi dia macam pelik sikit tapi sungguh menarik hati. Ya, aku selalu mimpi benda yang aku sendiri rasa kelakar tapi bagi orang sungguh menakutkan. Aku sempat basuh kaki sebelum melangkah ke katil. Maksud aku, setiap kali sebelum jejak katil je, aku akan buat cemtu. Tapi aku tetap jugak dapat mimpi bodo2

Dalam mimpi tu erm....

Aku mimpi aku datang hari anugerah cemerlang tu. Tapi entah macam mana dalam mimpi tu keadaannya malam. Lepas aku balik sekolah. Tapi tempat dia bukan dekat sekolah. Dekat sebuah rumah agam yang sangat cantik. Mula-2 aku taknak pergi tapi kawan baru aku yang memaksa aku pergi.

Sesampainya aku dekat situ, aku dapat tgk kawan-2 aku. Ya, look like they gonna have fun together. Idk why I feel so envy but I'm still smiling coz I can see they are happy. Yaa, their happiness is my happiness too. Afterwhile later, I can see urm urm yea, Alyzarh. But she's different. She looks more polite and can accept other people's thought. Lol this sounds funny -.-

Pasepa tah dok speaking ja dari tadi -_- puih

Then, I can see tasha. Aku macam tengah intai dorang tau pastu tasha perasan aku. Dan macam biasa lah,

"ALIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!"

Terkejut nokharom kau -,-

She hugged me and yeah wazie's there too. She also hugged me. Wow. This is a good sign if wazie starts to hug people :p then i saw iqbal. Hmm aku nampak dia sebelum balik tadi. Sebabtu lah kot dia masuk mimpi aku sekali ._.

Oh ya, Iqbal tu orang yang aku selalu jumpa masa balik sekolah naik bas dengan dayah dulu dan sekarang pun aku tetap nampak dia setiap kali aku nak balik sekolah sebab dia datang nak ambil adik dia balik lol. Okay forget about him. He doesnt even remember bout me anymore so why shud i care? Ok stop.

Pastu aku nampak wani. Dan macam biasa wani kalu jumpa aku mesti peluk aku ^^. Pastu keluar lah muka2 yang lain. Wana, tia, tengku semua lah.

Pastu dorang ajak aku stay makan kat situ. Aku kata takboleh. Sebab aku kena balik awal. Entah macam mana aku terus keluar senyap2 tanpa bagitahu dorang pun ._. this may sound funny coz it just a dream but entah lah. I think benda ni macam betul2 je akan jadi ataupun dah jadi. Hahaha dejavu kuat sangat :p puihh

Oh ya, leha was there too. She looks more taller and prettier than me. Hahaha :D Everyones changed.

Then aku pun tetibe terjaga and tengok jam dah pukul 0020. Aku terus qadak solat dan update pasal benda ni sebab aku taknak lupa. Hehehe sekarang dah pukul 1 dan aku sepatutnya study sikit sekarang ni. Hahaha. I know I shouldnt have take it too serious coz it just a dream but hey sukahatiakulahkan. haha

till meet again then guys :') 

missing you all so damn much. 

And this may brings some memories...



Maaf kepada yang tak wujud dalam gambar ni tapi wujud dalam entry ni. Maaf.

Okbye.


No comments:

Post a Comment