Saturday 23 March 2013

Belooooooooog Baaaaaaaru!


Hai Assalamualaikum! :D



Cuba pronounce kan title tu. Hahaha. Ni blog aku yang ke entah berapa puluh dah. Lepas aku buat post yang sedih gila nak mati pastu tetibe ada org tegur dalam real life je, aku mesti rasa malu. Pastu aku pun delete blog. Lulz. Tapi tu semua blog yg sebelum ni lah. Ada blog aku yang buat tahun ni punya en pastu en aku nak tukar emel au pastu en tetibe en dia terdelete -.- bapak sedih lah. Baru je berapa hari lepas.

Dah lah banyak gila benda aku cerita dalam tu. Pasal aku pindah lah sekolah baru lah kehidupan aku dekat sekolah baru lah cerita jumpa wazie lah cara tu cara ni macam macam lah. Haih.

Lepas di pikir2 balik, aku kena jugak buat blog sebab aku kena express feelings aku nih. Yelah, orang selalu cakap aku ni terlampau pemendam. Aku suka sorok perasaan. (Cehh-.-) So aku kena luahkan lah. Hahaha.

Gonna update about myself soon. So that, cerita dekat blog lama yang dah terdelete tu dapat diimbas kembali. Cehhh. Haha. Bye x.

Taktahu lah apasal gembira sangat (-,-)


No comments:

Post a Comment